Blownaway | Winnet Dalarna
Stärkt varumärke, effektivare tjänster, nya upplevelser eller smartare produkter är oftast våra kunders behov. Vi jobbar med hållbar affärsutveckling, design och kommunikation för ökad konkurrenskraft. Att lämna så lite fotavtryck som möjligt är en självklarhet för oss!
kommunikation, reklam, dalarna, marknadsföring, design, industridesign, grafisk design, webbdesign, affärsutveckling, film, innovation, workshop, illustration, kampanj, produktutveckling, förpackningsdesign, hållbarhet, miljö
64
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-64,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-5.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive

Winnet Dalarna

Arbetsgrupp

Barbro Trum och Magnus Sjöberg

Date

Kategori
Grafisk design, Kommunikation
Om projektet

Som en del i det större projektet Winnet Dalarna, hade Hedemora Näringsliv uppdraget att driva ett delprojekt vars syfte var att hitta nya kommunikationssätt för att attrahera ytterligare en målgrupp till gymnasieutbildningar med sned könsfördelning. Målet var att hitta ett verktyg som kan användas av utbildningssamordnare för att nå det ”motsatta könet” till sina utbildningar.
Vi arbetade med omvärldsanalys, fokusgrupper, kreativa workshops för att slutligen få fram en kommunikationsplattform och en folder.

Uppdragsgivare: Hedemora Näringsliv/Winnet
Arbetsgrupp: Barbro Trum och Magnus Sjöberg