Blownaway | Destination Dalarna
Stärkt varumärke, effektivare tjänster, nya upplevelser eller smartare produkter är oftast våra kunders behov. Vi jobbar med hållbar affärsutveckling, design och kommunikation för ökad konkurrenskraft. Att lämna så lite fotavtryck som möjligt är en självklarhet för oss!
kommunikation, reklam, dalarna, marknadsföring, design, industridesign, grafisk design, webbdesign, affärsutveckling, film, innovation, workshop, illustration, kampanj, produktutveckling, förpackningsdesign, hållbarhet, miljö
16895
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-16895,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-5.2,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive

Destination Dalarna

Om projektet

Destination Dalarna såg i sitt arbete med att utveckla Dalarnas läns besöksnäring ett stort behov av samverkan mellan företag och olika aktörer inom besöksnäringen.

Vi fick uppdraget att designa en metod för att arbeta i lokala affärsnätverk, som ska få fler företag att växa tillsammans och i sin tur generera attraktiva, säljbara upplevelser och produkter på våra besöksmål.

Arbetsgrupp

Barbro Trum, Lotta Hernek, Magnus Sjöberg och Suzanne Hegert.

Kategori
Grafisk design, Illustration, Innovation, Konceptutveckling, Produktutveckling
Tags
Innovation